Tuesday, June 26, 2007

Tez savunmasi

Dun doktora tezimi savundum ve gectim sukurler olsun. Artik doktorum yani anlayacaginiz. Sukurler olsun. Degisik bir duygu tabiki, basta anlayamiyorsunuz kiymetini sonradan farkediyorsunuz artik hayatimizda yeni bir sayfa actigimizi. Ona gore yasamamiz gerektigini. Hayirlisi onun sorumlulugu bilenlerden ve yasayanlardan eylesin mevla insallah. Artik sira esimde, onun icin oglumuzu ben devraldim. Bakalim onunla baya uzun gunler gecirecegiz beraberce. Umarim esiminde sileri yolunda gider ve basarili bir sekilde tezini savunur. O 3 calismayi birlestirip bir tez yapiyor, baya buyuk seyler basariyor yani. Ikimizde elimizden gelenin en iyisini yapmaya calisiyoruz. Bu arada gidecegim okula karar verdim. Northestern University de olacagim gelecek sene insallah. Diger okullari arayip gelemeyecegimi soyledim. Onlarda ozel okul idiler ve sartlarida baya cazip idi (Syracuse University, ve University of Hartford). Ama bakalim gelecek sene son gidecegim okula karar verirken kendileriyle tekrar gorusecegim. Su siralar tasinma hazirliklarina baslamamiz lazim. Ben yavas yavas elektrik, tel, ve interneti kestirmeye basladim. Ama baya cok sey var daha. Bu arabayi gonderecgimiz sirketi vs ayarlamam lazim. Yani bir suru prosedur. Ama yeni bir mekana tasinmak ve yuva kurmak kolay degil. Tabiki vakit alacak. Gelecek sene gidecegim okuldada ilk donem MBA lere ders verecegim. Yani baya iyi hazirlanmam gerekecek. Onunda biraz stresi sardi anlayacaginiz. Oldu gorusmek uzere. Yine bekleriz. Selamlar.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Çok sevindik:) Hayırlı olsun:))

sumuklubocek said...
This comment has been removed by the author.