Tuesday, May 22, 2007

Uzun ara

Uzun bir ara verdigimin farkidayim. Hic yazmiyorum bloguma. Dariltmadan yazayim birseyler. Yoksa donemeyecegim yazmaya. Buraya yazmadigim donemlerde tezimle alakali islerle ugrasiyordum. Sukur bitirdim ve Haziran 25indede savunacagim. Yolunda gitti tezimle alakali calismalarim, ve okulu erkenden bitiriyorum. Hayirlisi ins. Bakalim is gorusmeleride yapiyoruz. Ins birseyler cikarda onu dusunmektende kurtuluruz. Dua edin ins. Oglumuzda buyuyor tabiki, gecen hafta Boston da idik, adam yerinde durmuyor masallah. Devamli hareket. Tabiki bu hali bizi cok mutlu ediyor, benim duydugum cocuklugumu hatirlatiyor bana. Sabretmeyi ogeniyor insan ayrica. Simdi geliyor asil sorumluluklar. Hayirlisi bakalim. Simdilik bu kadar, selametle dualarinizi bekliyoruz...

No comments: