Thursday, March 15, 2007

Bu ayrilik

Bu ayrilik gercekten icimi yakmaya basladi hic annem ve babamdan bu kadar ayri kalmamistim. Babamin resmini gordum bugun Talha nin sayfasinda, hemen kucaklamak istedim onu, ama uzaklarda mumkun degil. Zaten ruyalarimdan da cikmiyorlar. Rabbim biran once anne ve babama kavusmayi nasip eyle. Dusunuyorumda en yakin gelecek kisa gideriz gibime geliyor oda en iyi ihtimal, cunku yeni sehre tasinmak ise baslamak hepsi baya vaktimizi alacak. Arada bir kacamak yapip gideyim mi diyorum, ama gelirken vizeye basvuracak olmam ve ne kadar bekleteceklerini bilmedigimden cesaret edemiyorum, cunku bu yaz ders verecegim okulda. Ve mayis ortasinda baslayacak muhtemelen. Insallah biran once bir firsat dogarda gideriz ozledigimiz diyarlara, ve anne babamiza. Gercekten cok zor dostlar, bundan sonra senede birkac kere TR ziyareti yapariz isleri yerine koyduktan sonra. Amin Allahim amiiin. Sen hem bize hem de anne babalarimiza sabir ve selamet ver. Iki cihanda bizleri onlardan ayirma. Ayrilik, hasret ve mucadele. Hayatimiz boyle yazilmis ve yasiyoruz. Guzel seylerde nasip oluyor tabiki. Ikimizde doktoralarimizi bitiriyoruz, ve guzel yerlerde islere baslayacagiz peygamber meslegine. Oglumuz o zaten basli basina bize Rabbimizin buyuk bir hediyesi ve emaneti. Ona gore yetistirip onun yolundan gidenlerden ve onu bilenlerden olur ins. Ah annem ve babam sizleri soyle doya doya kucaklasam ve sarilip opse idim. Sizde ayni sekilde hem beni, hemde gelininizi ve torununuzu. Olur ins birgun en yakin zamanda. Hayirsiz evlat degilim inanin, sadece nasip olmadi gorusmek onca seneler...Sizi mutlu edecegiz insallah en kisa zamanda...Siz kulak asmayin insanlarin onlar gelmez artik demelerine, olmadi siz gelirsiniz insallah. Bu diyarlari sizde gormus olursunuz dunya gozuyle...Amiiiin.

3 comments:

Anne ve Bebisi said...

Sabır,birazcık sabır.İnşallah en kısa zamanda gider hasret giderirsiniz.

mrakrep said...

Sagolasiniz ins. Bu arada sizin fotolarinizi gordum esinizle. Ben esinizi cok iyi tanirim, cok selamlari soyleyin. Dunyaya bak iste, Mine hanimlada biz buralarda bayadir tanisiyoruz...Iyi bir dostumuzu size odunc veriyoruz artik...Selamlar...

Anne ve Bebisi said...

Eşim de sizi tanıdı, fotoğraflarınızı gösterince:) Dünya ne küçük:)) Selamınızı iletirim. Dostlarınıza iyi bakmaya çalışacağız inşallah:)